4/5 - 2012

Efter skolan var jag med Ellen och Elin, vi drog ner till stan och skaffa "Dip dye hair colour" Köpte rosa! Lite senare drog jag hem och tvätta jag ur det, det blev lite fail... Men ska bara köra topparna nästa gång! 


Senare kom Sanna hem till mig och vi kolla på massa filmer och sen kom Freja och då kollade vi på mer film. Snart ska vi dra upp till Coop och köpa mys för att sedan grilla i Gröngarn och sen kanske dra ett tag till Rebecka.

H
oppas ni får lika awesome kväll som jag kommer ha!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0