29/4 - 2012

Imorse var jag och Sanna i Gånsta och sprang/ gick. Inte super effektiva men funkade... Sen kolla vi på en film hos henne och träffade Elin hos mig. Lite senare gick vi ut och träffa Capser och Gustav lite snabbt. Det var min söndag det!

Åh sötnos!

Oj vilken dag!

Vart i Stockholm i skolan, och sen vart ute och joggat i skogen! Har inte tränat på tre veckor eftersom jag vart sjuk osv, gick väldigt segt men det känns iaf bra nu! Imorgon på morgonen, så ska jag och Sanna ut och springa! Så jag kanske bör gå och lägga mig!

27/4 - 2012

Var ett tag i glasshuset med sanna och några. Vi cyklade tyvärr, och det var faktiskt ganska långt. Sen så vill jag ge Fabian ett stort tack för att ha lämnat mig och Sanna ute i ingenstans. Efter träffade vi Elin, Ellen och några för att lämna pengar till Gröna Lund. Annars har typ inte fått något gjort idag.

ojdå

Har inte bloggat på ett bra tag nu, men jag lyckades fixa 2 veckors utegångförbud. Men kanske får gå ut på valborg. Hoppas! Annars går det bara dåligt för min i skolan. Ligger efter några tio veckor, om inte mer... Sen så är det ju nationella i engelska imorgon också. Värsta negativ jag är då! Men idag blev jag faktiskt filmad av ett program som ska gå på svt, tog typ 3 timmar att spela in och de ska bara visa några minuter, najsnajs.

Och här kommer en gamal bild på en brud jag älskar otroligt mycket!

Tralallalaala

Lördagen tillbringades med några av tjejerna, vi kollade på massa skräckfilmer hos august med filip och lukas. Vart där sen elva igår, fick inte mycket sömn alls, snacka om trött. Men nu är jag äntligen hemma! Lite senare ska jag och några tjejer åka och käka på ett ganska nytt ställe som heter ChopChop och sen ska vi bara hänga hos mig...

HAHAH jag var tvungen...

damn.

Ska iväg till Toruns lägenhet nu och träffa henne och Elin, lite senare så ska vi träffa tjejerna och kolla på någon match som esk ska spela ute i regn och snö, sen så måste man ju gå dit också eftersom albin gjort punka på min cykel. Aja hoppas nu får en lika mysig kväll som jag kommer att ha!

Asada ♥

Två engelska nationella i skolan idag, sen bara film. Efter så hade jag ett balett pass, känner mig väldigt seg just nu eftersom konståknings säsongen är över. Känns som jag inte tränar alls... Från 6-9 dagar i veckan till 4.

True story.

Vart i skolan idag bara, efter var jag med Elin och Rebecka. Brukar inte blogga så mycket ju nu, finns inte mycket att skriva...

14/4 - 2012

Kom precis hem från Sanna, vi åt vattenmelon! Och sen så kollade vi film med Casper och Gustav... Tidigare på dagen var jag med Elin, blev väckt av henne imorse. Go'natt

Och tack för den grymma kvällen hos Ellen igår alla! <3

Nu drar jag till Ellen!

Ikväll så ska vi fira dig rejält!

Gissa vem som skaffat Instagram?

Ni är bara liiiiiiiiiite efter Android...
Aja heter emelieho på instagram - följ gärna!

9/4 - 2012

Igår träffa jag några av tjejerna och några andra, vi satt mest på donken, sen sov jag hos Sanna. Direkt på morgonen kom Elin till oss och vi åkte och bowlade med Casper och Gustav. Jag, Elin och Gustavs lag förlorade med två poäng! Senare på kvällen hade vi gäster hemma hos oss. Imorgon är lovet slut.  'sadface'
efter att varit hemma hos sanna i två dagar så kan man ju alla One Direction danser utantill, tro mig!

5/4 to 8/4 - 2012 (Linköping besöket)

5/4 - Jag och Syrran åkte till Linköping med tåget på eftermiddagen. (Resan tog 3 timmar) När vi kom fram så drog vi till hennes korridorsrum, packade upp och fixa oss, hämtade hennes kompis cykel som jag skulle ha under de fyra dagarna, när vi var ute så visade hon mig runt lite i området... Vi kom dit ganska sen så gjorde inte så mycket den dagen.

6/4 - Åkte till Tornby köpcentrum och shoppade lite + stack till Ikea och köpte några saker till Paulinas rum, det är ju jag som ska hjälpa henne inreda osv och sen så åkte vi till Ica och handla! Det var väldigt svårt att ta hem allt, köpte lagom med kläder och grejer den dagen. Vi lagade tacos och fick lite besök ;)

7/4 - Shopping i stan på förmiddagen, käka Subway :) Eftersom det var långfredag så stängde butikerna rätt så tidigt, men hann gå i rätt många butiker ändå. Vi fyra åkte vi till Paulina och käka osv, sen vi nio åkte vi och kollade på bio, vi såg: The hunger games. Otroligt bra film, fast filmen var 2,5h.

8/4 - Ni vet hur feg jag är med att resa själv, men den dagen fick jag ta bussen ner till tågstationen, sen käkade jag lunch vid stationen, tog tåget till Norrköping, hade 6 min på mig att hitta tåget som skulle till Västerås och sen vänta en halvtimme i Västerås till Enköping.  Det värsta var när jag satt på tåget mellan Norrköping till Västerås (2h) Då satt jag brevid någon kille som hade lagt upp sin väska på väskstället och helt random så ramlar väskan ner och slår mig i huvudet. Och det var ju värsta campingstolväskan med metallstänger. Jag dog vad pinsamt det var, alla kolla på mig som om det var mitt fel. När jag kom hem åkte jag in till stan och träffa några av tjejerna.

Väääääärsta långa inlägget nu om Linköping nu!

Här är en bild min syrra gjorde till mig innan jag åkte hem igen!

elin kommer aldrig komma tillbaks

elin skulle hem och äta men sitter i soffan med sanna, lovisa och ellen. hejdå

Nu far jag...

Idag har jag hunnit med mycket saker... Vart på stan och sprungit ärenden, hämtat laddaren hos Elin, hämta cyklen, packat osv. Drar till Linköping med tåget vid fyra och kommer hem på söndag eftermiddag. Kommer kanske slänga in ett blogg inlägg när jag är där, vi får se :)

Glömde laddaren hos Elin...

Kom hem från elin för ganska länge sen, nu ska jag lägga mig imorgon blir det Linköping!

Elin och Amanda tyckte det var väldigt underhållande att jag fick plats i deras resväska ;)

Surprise!

Idag så vaknade man av att Elin stod utan för min dörr. Hon kom hem från Oman idag vid fyra på morgonen, så det var en liten överraskning. Vi har gjort massa random grejer :)

3/4 - 2012

Vart med familj + några av släkten idag och ätit middag. Sen vid sju åkte jag till Isabelle och kollade på film och så med henne och Ellen, lite senare drog vi till donken och tjocka oss riktigt rejält! Men nu är jag hemma :)

Har jag vart kall och inte visat några känslor?

31/3 - 1/4 - 2012

Gårdagen hos isabelle var otroligt konstig... Hände massa grejer som jag inte riktigt kommer ihåg eller vill komma ihåg. Under dagen mådde jag hur illa som helst, och nu har jag så himla ont i halsen. Vi drog till toruns lägenhet efter och kolla på en film och sen käka vi. Sen senare på kvällen drog jag och sanna och kolla på Jack and Jill på bio. Forever alone...

Och eftersom det var första april så var vi tvugna att lura jonte att hans tv hade gått sönder på festen, så vi hade kastat den...