5/4 to 8/4 - 2012 (Linköping besöket)

5/4 - Jag och Syrran åkte till Linköping med tåget på eftermiddagen. (Resan tog 3 timmar) När vi kom fram så drog vi till hennes korridorsrum, packade upp och fixa oss, hämtade hennes kompis cykel som jag skulle ha under de fyra dagarna, när vi var ute så visade hon mig runt lite i området... Vi kom dit ganska sen så gjorde inte så mycket den dagen.


6/4 - Åkte till Tornby köpcentrum och shoppade lite + stack till Ikea och köpte några saker till Paulinas rum, det är ju jag som ska hjälpa henne inreda osv och sen så åkte vi till Ica och handla! Det var väldigt svårt att ta hem allt, köpte lagom med kläder och grejer den dagen. Vi lagade tacos och fick lite besök ;)

7/4 - Shopping i stan på förmiddagen, käka Subway :) Eftersom det var långfredag så stängde butikerna rätt så tidigt, men hann gå i rätt många butiker ändå. Vi fyra åkte vi till Paulina och käka osv, sen vi nio åkte vi och kollade på bio, vi såg: The hunger games. Otroligt bra film, fast filmen var 2,5h.


8/4 - Ni vet hur feg jag är med att resa själv, men den dagen fick jag ta bussen ner till tågstationen, sen käkade jag lunch vid stationen, tog tåget till Norrköping, hade 6 min på mig att hitta tåget som skulle till Västerås och sen vänta en halvtimme i Västerås till Enköping.  Det värsta var när jag satt på tåget mellan Norrköping till Västerås (2h) Då satt jag brevid någon kille som hade lagt upp sin väska på väskstället och helt random så ramlar väskan ner och slår mig i huvudet. Och det var ju värsta campingstolväskan med metallstänger. Jag dog vad pinsamt det var, alla kolla på mig som om det var mitt fel. När jag kom hem åkte jag in till stan och träffa några av tjejerna.

Väääääärsta långa inlägget nu om Linköping nu!


Här är en bild min syrra gjorde till mig innan jag åkte hem igen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0