Testat o klart !

Hej, dagen har vart riktigt lång! Det började med att jag testade basic-grund vid 8. (Test i konståkning: För att kunna klassificera åkarna och ge alla en möjlighet att tävla med åkare som är ungefär lika duktiga, genomgår åkarna tester)

Basic grundtest:
Jag tyckte själv att jag hade problem med bågarna men domarna tyckte de såg bra ut men de ville se om trevalsen ^^) Jag blev godkänd på testet. Pappa hade skjutsat mig till ishallen då på morgonen men sen åkte han direkt till Stockholm så jag fick gå hem. När jag kom hem la jag mig o sov... Sen vid 15 gick jag till ishallen och testade fri-grund.
Fri-grundtest:
Det blev jag godkänd på direkt! Så nu har jag både basic och fri grund (Y) Det drygaste var nog att jag testade tidigast och sen senast... Aja, det kostade 150/test, så 300 tillsammans. Jag är ganska nöjd :) Det var cirka 108 personer som testade. Mycket :O Aja, grattis till alla som klara !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0