Underbart med cykel!

Oj, glömde att berätta igår när vi var på Ikea passerade vi en cykel affär, då gick vi in och kolla eftersom min cykel blev stulen av nån idiot i sommar: Läs tidigare inlägg.. Klicka här!

Aja, vi kollade runt efter en sådan cykel jag ville ha (Svart damcykel) Plötsligt så såg vi en inte så jättedyr och ganska okej cykel.. Så vi köpte den! Det känns helt underbart att få veta att jag kommer ha en cykel nu i sommar.
Först trodde jag aldrig att mina föräldrar skulle köpa en ny eftersom min förra blev snodd och jag bara hade använd den i drygt 2-3 Månader.  Men vi har iallafall köpt den och kommer vi att hämta någon gång nästa vecka. Men tänk att vi åkte till Ikea för att köpa möbler och sen så helt random köpte vi mig en cykel för 5000kr. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Va bra nu får vi cykla riktigt mycke i sommar!! ^^

Ofta den kostade typ 5000kr,min kostade typ 2500kr på Biltema. Jaja, upp till bevis sen om den är bra eftersom den kostar 5000 :)

2011-02-26 @ 11:47:36
URL: http://feliciahovryds.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0