MIN MOBIL HAR ÄNTLIGEN KOMMIT!

Nu har min HTC Incredible S Black äntligen kommit hem till mig! Fick ett brev med posten att jag skulle hämta ut den på Ica Maxi, jag och pappa åkte och gjorde det direkt! Men gissa vad det första jag gjorde var?

Jo, jag tappa den i golvet, jag hade tydligen öppnat förpackningen åt fel håll... Så himla typiskt mig, jag som hade tänkt att jag skulle vara riktigt seriös och försiktig med en mobil för en gångs skull och så failar jag så innan jag ens har lagt den i handen för första gången... Jadu, vad ska man egentligen säga?

Paketet + Min gamla mobil...
Det var den där dumma svarta boxen jag lyckades öppna åt fel håll...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0