Vart med @Erika och @Josefin

Hej, idag så har man vart på stan med Erika och Josefin... Efter att ha gått runt så blev alla sugna på godis, så vi cyklade enda från stan till godisgallerian...

Aja, där köpte vi i alla fall godis och så stack jag hem till Erika ett tag och kollade på tv sen helt plötsligt ville Erika sminka sig med Halloweensmink så hon satte på sig någon vit kräm, svart kajal och massa myskogrejer och vill gå ut och skrämma folk, men jag övertalade henne att inte göra det då försökte hon tvätta bort det men failade med det, gick knappt bort alls... Shit vad jag skrattade medans Erika fick hur mycket panik som helst x'd
Köpte iallafall detta på stan:


Åhlens: True match powder 150:-


HM: Rosettbälte 79.50:-


HM: Puderborste 19.50:-

Kommentarer
Postat av: Laila♥

haft en cool dag? =)

2010-11-02 @ 22:10:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Emye.

skärpet <3

2010-11-03 @ 17:12:03
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0