Biotopia

Hello! Underligt rolig dag idag. Man har nämligen vart i Uppsala p å biotopia (något slags museum)
Med massa uppstoppade djur, där skulle vi gå på tips promenader och ta reda på fakta...
Något roligt som hände på bussen hem var att rebecka trodde tjejen bakom henne hade skjutit in sin väska under stolen och väskan hade kommit ändå till beckas fötter så hon ''sparkade'' tillbaka lite för att flytta på den... Sen såg hon att det var en jättestor: Hårboll mitt på golvet, shit vad vi skrattade, det var faktiskt en hund... Pinsamt men sant
Här kommer några bilder:
Och Rebecka som fyllde år! :) Grattis gullunge ♥
Men ändå så känns dagen inte så värt, vi fick liksom: yogurt, macka och en frukt till lunch (inte okej) Dessutom 1 timmes resa med buss dit och en timme tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis Rebecka! :D

2010-11-27 @ 16:08:42
URL: http://sofiebarasofie.blogg.se/
Postat av: Nina

börjat blogga igen kolla gärna in min nya blogg :)

2010-11-28 @ 19:58:58
URL: http://paluka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0