Min dag

Idag dammsög jag huset och fick 50kr! Inte mycket och bättre än ingenting alls!
Efter så åt vi lunch. Jag tog en storsallad med cola.

Och jag köpte två halsband idag på JC



Jag och Pella bestämde oss att vi skulle gå på Fokis läsarträff som är snart! Humm... ska vi delta i tävlingen? Det skulle vara skoj, får se hur det blir senare, just nu ska det i alla fall bli lite jordgubbar.


jag är ju fan beroende av jordgubbar, idag så köpte man 2 paket för 110 kr, det är ju asdyr men värt.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina halsband! :D

2010-07-03 @ 11:25:59
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0