Midsommar

Hej allihopa!

Idag vaknade jag tidigt. jag, mamma och pappa åkte till till Drott och åt ''lunch'' smörgåsar. Sen gick vi upp till Åsen, det var det mycket folk, köpte två påsar brända mandlar! Mums...
Vi åkte till ICA och köpte lite till våran middsommar middag.. köpte 3 packet jordgubbar, jordgubb/päron/vanilj glass!

När jag pratade med Paulina och Pella på Skype idag så märkte jag att de är ganska lika...
Båda skulle hålla på med håret när vi pratade?
Kan det verkligen vara så kul? ^^
Paulina                                                                     Pella
Tycker egentligen inte att det är något speciellt med midsommar men... Glad midsommar allihopa! :D



Kommentarer
Postat av: Pella :)<3

DU.ÄR.SÅ.DÖD.



<3

2010-06-26 @ 01:24:13
Postat av: :D

Glad midsommar!<3333333333333

2010-06-26 @ 08:26:09
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0