Strängnäs

Hej!
Idag så har jag vart i  !


De är kända för sin goda glass, kallad Slagsta glass! Vi ser det gott ut? Det var gott men inte så gott som att åka 2 timmars bil bara för att äta den!
Daimsnäcka
foto-1558_98805194.jpg (400×533)
Men vi var inte bara där för glassen, vi shoppade också lite. Detta var vad jag hittade:

(Skrolla ner för mer information)
Jeansleggins i kortversion (Mina förra långa i samma färg gick sönder)
Köpt på Vero Moda 149kr
Swimsuit påse - att ha torra/blöta badkläder innan/efter! Denna sak behöver jag verkligen!
Köpt på Mikii 29kr
Hello Kitty läppbalsam - Jäääättegullig! (Älskar verkligen Hello Kitty =^^=)
Köpt på Barnens handelsbod 38kr


Det var min dag ^^ Ha det bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Annicat

Den är köpt på Gina Tricot. Den och massor med andra t-shirtar var väldigt poppis för ett tag sen. Fanns hur många motiv som helst att välja mellan!

2010-07-19 @ 19:54:15
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Annicat

sv: Absolut! De kostar/kostade bara 99 kr/st. Därför de var så populära antagligen;)

2010-07-20 @ 16:53:55
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Sofie

GLASSSSSSSSSSSSS!!!<3

2010-07-22 @ 08:55:55
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0