Kläder som jag har köpt

Idag så har jag sommarjobbat.. Det gick ganska bra! Efter det gick jag, moster, Mathias och mamma på stan och åt lunch, v i åt på Amazing Thai buffé... Det var gott!
Efter det gick jag och mamma för att shoppa, det blev 14 plagg sammalagt! Det är så mycket rea så man kan inte låta bli att köpa!!

Ett randigt linne och ett par leggins med nitar - Lindex
En Disney Musse T-shirt och ett par svart/gråa leggins - Lindex och JC


En vit T-shirt med text: BEACH LIFE, SUMMER SUN PULSE och ett par jeansleggins - Lindex


En T-shirt med motiv och blommiga svarta leggins -Lindex och JC


En blå randig skjorta och en svart kjol - HM


En brun skjorta och ett par orange/vita randiga leggins - HM och Lindex


Vit kofta och en svart fluffig kjol - Lindex och HM



Stor svart rosett och brun hårklämma - Lindex och HM


Det var alla plagg :) Hoppas det blir mer efter shoppingen i Stockholm snart!

Haha, ska egentligen gå och shoppa lite på stan med Felicia imorgon, men tror inte jag får pengar av mamma för fler kläder just nu.. ^^

Ha det bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gillar kläderna dem passar dig ;D

2010-07-20 @ 18:33:09
URL: http://feliciahovryds.blogg.se/
Postat av: S

Snygga kläder (: Allt bra med dig? :D

2010-07-21 @ 11:11:08
URL: http://lifeasablond.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åhh, om inte du hade köpt de hade jag lätt gjort det :D XD

2010-07-22 @ 08:55:28
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0