Mobilens historia...

Hello! Inte skrivit på länge nu...  Detta hände mig för någon vecka sen:
Vi hade bad med klassen, sen i slutet så stod jag och Becka för att fixa oss och gå tillbaka till skolan. Då skulle jag bara kolla hur mycket klockan var, jag hittade inte mobilen först och antog att den låg i väskan. Men eftersom min idrottsväska är rätt stor och bad jag istället Becka ringa till min mobil. Man hörde inget men signalerna gick iallafall fram. På tredje försökte svarade en finsk gumma. Hon sa att hennes man hade hittat mobilen vid idrottshuset och tagit hem den :O Hon bad oss hemma till henne och hämta den...
Rådgatan trodde jag hon sa (dålig svenska liksom) Då gick gick jag och Becka och letade efter gatan, hon hade sagt att den låg i närheten. Efter en halvtimmes letade så gav vi upp... Vi ringde igen och då sa hon: Rotgatan, vi hade gått runt och letat efter en gata som inte ens fanns -.- Då fick vi gå tillbaka och vi knackade på. Hon öppnade dörren och först så tyckte jag och Becka att det såg ut som hon inte ville ge den till oss... Hon frågade om våra namn och hur gamla vi var. Sen sa hon
- Om du är snäll till jul så får du tillbaka den!
Det chockade mig lite! Jag är ju inte elak för att jag tappade den... Aja, Becka och jag var en timme försenad då men ändå beslutade vi oss att käka sallad på Wickmans. Påvägen efter till skolan höll jag på att frysa ihjäl xD
Jag borde seriöst få pris för att vara så skillad... Precis det här hände i Danmark också (: Då vet ni!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Din klantiga lilla tönt xD

2010-12-09 @ 19:12:02
URL: http://sofieochbarasofie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0