HEJDÅ SKOLAN!

Hello! Idag så var det sista dagen i skolan för terminen. Vi slutade runt 11 och då gick jag, Ida, Felicia och Cassie till Amazing Thai och åt buffé.

I skolan så hade vi vanlig basgrupps samling och Johan bjöd på pepparkakor, skumtomtar och jumust. Mysigt :P Sen så körde vi jeopardy och sen någon stol lek och sist hela havet stormar... Vi fick även våra betyg idag. Resultatet: 3 MVG,  12 VG,  1 G. Stolt faktiskt (:
Efter vi hade ätit så gick vi runt lite på stan för att handla julklappar :) Då hittade jag denna lilla söt sak, haha, var bara tvungen att köpa den..
Men efter jag hade kollat runt på stan så skulle vi gå och fira Emils födelsedag. Jag köpte en bok... Det är lite tråkigt men han har ju redan allt man kan önska sig... Aja, där åt vi tårta och sjung. Sen efter det åkte jag, mamma och pappa till Ikea för att kolla runt lite på nya möbler, när vi ändå var där så käkade vi deras julbord.
Känns lite som jag har frossat lite idag. Först snacks på morgonen, sen lunch på resturange, sen tårta, sen julbord.. :O Shit kommer ju bli tjock :P
btw, ni kommer inte fatta vad som hände när jag åt på Amazing Thai x) Vi gick förbi några helt random killar som jag aldrig hade sett förut och precis när de går förbi säg säger en av dom: Knack knack... Då vänder jag mig om och då skrattar han... Vaddå kan alla de klassiska Emelie skämtet? x'd

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0