GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR! Nu är klockan 00.00! 2011! Har startat!
Jag har firat nyår hos min moster med massor av folk, jag och dom andra ''barnen'' spelade Uno och kollade på film. Till middag åt vi oxfile med rödvinsås. Skit gott :o Efterrätt: Fruktsallad med glass o grädde o riven vitchoklad över... :D Detta år har vart helt okej, det har gått väldigt fort och absolut inte nån av de bästa åren jag har haft.
Nu ska jag ta mitt fyllda champagne glas och ut och skåla med alla, som sagt önskar jag er ett gott nytt år! Har ni några nyårslöften nurå?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0