Det som har hänt de senaste dagarna!

Oj, har inte bloggat på ett tag...

Onsdag kväll: Jag gick luciatåg i ishallen för att inleda en A-lags hockymatch... :D Det var inget speciellt, det tog ungefär 10 min. Men mitt ljus slocknade två gånger så kompis bredvid fick hjälpa mig... p i n s a m t , man såg verkligen alla ljus och så kommer jag, dessutom så stod jag tvåa ledet...
Torsdag: Idag så var jag på Joar blå (Våran stads teater/bio) Vi i 8:an skulle ha en liten musikal för skolan. Den var om Billy Bones hemlighet. Genrepet gick sämst, jag skulle hålla i ett träd, sitta vid ett barbord och spela piano som jag till sist inte gjorde. Mådde verkligen säämst för att alla försökte tvinga mig till att spela. Men sen när showen började så glömde många bort sina repliker och vi som bar träd failade hårt, för en av träden gick typ sönder på scen... Det var typ då alla skrattade som mest. Men annars var det väl helt okej... (Enligt mig)
Måste bara säga att det som har vart roligast denna vecka var nog att repa musik med August, Kalle och Daniel i musiken :D Shit det var precis som i en musikstudie. Vi fick har speciella hörlurar och värsta rummet och apparaterna. :) (Och jag som bara skulle hjälpa August med pianot)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0