I got this from Taiwan!<3

Hejsan!
Syrran kom ju hem från Tawian för ett tag sen! Jag har inte hunnit lägga upp bilderna men nu så ^^ När hon kom hem så fick jag några saker som hon köpte i Taiwan nämligen: 

Två Hello Kitty block, tre söta sudd och två pennor!
Två Hello Kitty nagelklistermärken, en mobil klistermärke och två andra nagelklistermärken!


Nyckelringar: Stor jordgubbe, stor gräddpankaka och en stor dount!


Två tofsar med rosetter!
Hello Kitty tvål!


Två Naruto figurer (Nyckelringar)

En stooor klocka och blåa smileys hörlurar!
Massa Hello Kitty pennor, Hello Kitty häftaparat, Hello Kitty stift och Hello Kitty block!

Hello Kitty klistermärken och grattis klistermärken!


Hello Kitty flaska, Hello kitty spegel och Dior läppglans!

Lollipop örhängen, körsbärs örhängen och vanliga glas örhängen!


Hello Kitty mapp och kanin klistermärken!


Hello Kitty klocka!


Körsbärslåda att vika!


Skor!


Skor! (Ballerina)

Hello Kitty handduk!

Femplagg!


TACK SYRRAN!!! :D Du betyder!


Kommentarer
Postat av: Sofie

SHIIIT VAD MYCKET!!! Värsta avis på dig nu jue! ^^

2010-08-22 @ 12:35:53
URL: http://sofiebarasofie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0