Titta vad jag hitta!

Hello!
Har precis kommit hem från Felicia, lite tidigt kanske men hon skulle på dop. Mamma hade bett mig köpa tandkräm på vägen hem eftersom de var slut hemma (Ligger en ICA-butik ganska nära). Och det var då det hände!! När jag gick in i butiken passerade jag godishyllan och såg...

HELLO KITTY PEZ!  Jag älskade det när jag var liten, både godiset och Hello kitty och jag kunde verkligen inte låta bli att köpa den... Ett måste till mig! :)

SÅ: TAADAA!
Ha det bra som jag med Hello kitty ;)

Kommentarer
Postat av: Pella

Jag köpte sån förra veckan ;P<3

2010-08-15 @ 15:13:44
URL: http://twoprivilegedlifes.blogg.se/
Postat av: EmMe

SV: Najs, men jag tycker om den ändå :b<3

2010-08-15 @ 18:56:58
URL: http://emmeho.blogg.se/emme
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0