Stockholm dagboken: Torsdagen 5/8

Idag så vaknade vi ganska tidigt igen ^^ Vi fixade oss och sen åkte vi buss ett tag och då kom Sofia på att hon hade glömt.... Papperna som hon skulle ge hennes pappa hemma :O Vi åkte hem igen och sen åkte vi ner till Sofias pappas restaurang, vi åt lunch buffé där och jag fick låna hennes fasters tunnelbana/buss/båt kort.

Sedan tog vi båten över och när vi kom fram var det fullproppat med folk som skulle köpa biljetter :( Vi tog en kölapp: 518 och nummret var nu: 003! Så vi försökte fördriva tiden genom att ställa oss i godis kön... Men när vi kom från efter en halvtimme så ville vi inte köpa något längre ^^
Men sen köpte jag en godis-rem, Sofia en stor Slush och båda en godis-napp.
Så en rolig grej utan för Godis boden: Bröllopstårta i godis :D
Och då fick vi en lapp av en tjej som hade gett upp. Nr: 238! YAY! Fast det tog lång tid ändå... Så vi stod där i 45 min innan vi fick åk band och entré.

Äntligen?

När vi kom in så var det fullt med folk och hur högljutt som helst!! Det tog minst 45 att köpa till ALLT!!!
Och när vi ställer oss i kön på Insane så står vi där mer än en timme och när vi är framme som vågar inte Sofia åka den längre! Lite damp jag fick då  ^^
Vi åt fishandchips där och sen åkte vi hem vid 23 ungefär :D


Min dag Torsdagen 5/8-2010

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0