Stockholm dagboken: Onsdagen 4/8

Idag så vaknade vi tidigt! Spelade lite Wii, åt frukost. Idag så hade jag och Sofia bestämt oss för att bada på äventyrsbadet (Erikdalsbadet) Men innan det så shoppade vi lite ^^ Jag köpte inte så mycket eftersom jag redan hade köpt så mycket i Enköping och alla klädesplagg var nästan lika... Men det är lika bra det! :D

High school jacka: Gina 249:-


Ny idrottströja: Intersport 60:-


T-shirt: Gina

Nessäser: lindex



Badade från klockan 17 till 20.30! Det var kul och jag lärde Sofia att dyka! :thumbup: Vi gjorde allt från rushkano till motion sim.

Snabb bild på Sofia ^^


Min dag Onsdag 4/8-2010

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska oxå en sån dära Baseballjacka! :D Fett najs! :))))))

2010-08-13 @ 19:22:32
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0