Stockholm dagboken: Fredagen 6/8

Idag så ska jag hem :( Vi spelade lite Wii på morgonen och sedan ville Salina att vi skulle äta lunch på Jensens. Men vi var hur slöa som helst och hade bestämt att  vi skulle mötas där 12.30 som sedan blev 13.30 ^^ Innan vi möttes så gick vi och köpte tågbiljetter hem...

 
Men när vi satt och skulle beställa så kom Sofia på att vi skulle möta Anny (Paulinas kompis). Hon skulle lämna några grejer som Paulina hade bett henne ta hem tidigare från Tawian (Syrran är fortfarande där). Då kollade jag på min mobil klocka: 14.46 och vi skulle mötas 14.45... Shiit, vi fick springa till tågstationen och då var hon inte där :O Så märkte vi att klockan bara var 14.35. Då beslöt jag och Sofia att går runt spotthålet på T-centralen. Vi gick 23 varv innan Anny kom... shit vad folk kolla xd
 
Min dag Fredagen 6/8-2010
Trackback
RSS 2.0