VALBORG

Vad ska man säga? Alla vet nog att polisen kom till fjärdhundra. Det var bara efter jag vart där i typ två timmar, det var ju lite tråkigt men det en riktigt bra fest med sköna människor. Innan allt så träffades jag iaf tjejerna på stan, hade egentligen tänkt och ha picknick i parken men det tillät inte vädret så vi satt inne på cafe istället. Sen till Amanda, åt, lekte lekar och tillsist drog vi. Men jag skippade efterfesten och åkte hem lite tidigare. Själv anser jag att kvällen inte var så illa... Lite skogsteräng har väl ingen dött av?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0