VECKAN - Konstigt inlägg

TJA! Nu eftersom jag inte bloggat på ett bra tag tänker jag slänga in ett inlägg över om vad jag gjort den senaste veckan. Det här kommer bli otroligt random... Men nu kör vi!
 
Issa hade kräftskiva i fredags, vart otroligt lyckat... Tack för kvällen alla!

Sen i lördags så var jag med torun och boysen och det blev rätt så struligt osv osv, och sen i söndags tillbringade jag min dag med Elin med film och mys.

Och på idrotten hade vi cooper test, vi skulle springa 3 km på tid. Fick 14.38 m, så är rätt nöjd! Annars har jag vart ute och sprungit eller vart i ishallen och tränat... 


Lite annat som hände under veckan...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0