Getting things done.

Idag satt jag och tänkte på vad jag behöver få gjort, sen lång tid tillbaka. Jag säger alltid till mig själv att jag ska ut och ta en joggingrunda, städa mitt rum, köpa ny inredning, få reda på alla mina kläder, fixa det och osv. Men det blir aldrig gjort. Jag älskar när jag känner att jag verkligen har kämpat för något, jag blir så glad då!

Men ska köra tre pass imorgon: ett ispass, ett dans, ett fys och nu ska jag verkligen försöka få in joggingrundan någonstans. Kommer jag att lyckas?

I think the only reason people hold onto memories so tight is because memories are the only things that don’t change; when everybody else does…


Jag önskar jag var fem igen. Inget att frukta förutom att tappa bort mamma på Ica. Inget att bry sig om, perfekt exempel på när jag står mitt på en gata i London och petar i näsan, haha!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0