Så där lagom coooola

Har bara vart och grillat hos min moster idag sen träffa jag de flesta av tjejerna. Vi har snackat väldigt mycket och vi hade värsta planen att sabotera Lukas rum, men han kom hem... Så vi bestämde oss för att spela fotboll men han och hans kompisar istället, men jag drog tidigare. Känns sjukt skönt att vara hemma i Sverige och kunna träffa alla!
Känns värdelöst att jag inte kan ta några bilder och lägga ut pågrund av min mobil. Så ni får nöja er med den ända bilden som blev tagen idag... Och nej det är inte min hand;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0