24/7 - 2012

Hälsade på Gustav idag i Uppsala med Sanna. Han var fortfarande samma gamla Gustav, med precis samma humor. Även om man inte kunde hålla tårarna tillbaka när man satt där. Tänker inte skriva mer om det, om ni undrar mer så tycker jag absolut att ni ska åka dit och besöka honom själva. Tror att han uppskattar besök just nu! Sen så var ute på landet och såg på när Victoria, Anna och några tatuera in ett kors till ett minne av familj, släkt och vänner, speciellt Linus. Lite senare drog vi till Lukas och sen hemmåt.
När vi skulle hälsa på Gustav andra gången så var vi tvugna att vänta lite, så vi gick in till stan och käka och sen satte vi oss i en park någon timme, och en liten konstig sak som hände var att en random gubbe bärde runt på en stol och satte sig brevid oss och ville prata och han tvinga mig att bjuda honom på godis och sen ba: Jag har skaffat en ny mobil. Och så tar han fram värsta gamla nokian... Vi var tvugna att fly :o

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0