31/3 - 1/4 - 2012

Gårdagen hos isabelle var otroligt konstig... Hände massa grejer som jag inte riktigt kommer ihåg eller vill komma ihåg. Under dagen mådde jag hur illa som helst, och nu har jag så himla ont i halsen. Vi drog till toruns lägenhet efter och kolla på en film och sen käka vi. Sen senare på kvällen drog jag och sanna och kolla på Jack and Jill på bio. Forever alone...


Och eftersom det var första april så var vi tvugna att lura jonte att hans tv hade gått sönder på festen, så vi hade kastat den...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0