brännbollsturnering

idag så hade vi brännbollsturnering vid idrottshuset, det var väl rätt kul ändå, tog en grym lyra (filip tappar bollen och så kommer jag bakom och tar den) *stolt* Men sen blev det väl mest fotboll eftersom vi åkte ut efter andra matchen  x'd efter det gick jag och kollade på min syrra och hennes studenttåg och efter hade vi en lite fest hemma..
sista dagen innan sommarlovet som jag är i skolan, tydligen så ska johan sluta... så vi har haft en ny lärare varje termin.. magnus, charlotte, johan och nu kommer vi en som heter sara..

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0