Tack för idag flickor! :D

Vaknade rätt tidigt, btw så började min nya mobil funka ''normalt'' idag, men de första jag ser när jag sätter på den: 7 missade samtal från Isabelle Holmqvist och 5 missade samtal från Rebecka Olausson (y) Tillslut fick jag tag på de och mötte upp dem kl.9:30 vid tågstationen, då stod typ alla lärare från vår skola där, det skulle tydligen till Norrköping, pinsamt! Tåget var försenat 30 min, men tillslut kom vi fram tog en 15 min lång promenad till Arosfortet där vi köpte 3 timmar, shit vad kul det var, går verkligen inte att beskriva!! Vi kom tillochmed två på toplistan med 765p. DET SPÖREGNA OCKSÅ! Vi valde den perfekta dagen, alla hade shorts och inget paraply...

Och ja, vi hette Ost... Helt normalt

Sen stack vi till ett cafe och käka mixsallad, lite som wickmans. Efter gick vi runt och flummade i galleriorna och sen tog vi tåget vid 16 hem. Grillning på kvällen med massor av folk. Mysigt! The perfect day ♥

 

Haha, var tvungen!

Kommentarer
Postat av: Torun

Ja med det låter jättebra:D

2011-08-10 @ 23:35:08
URL: http://twallin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0