When I thought it couldn't get worse...

Mina skridskor har ännu inte kommit! Blir så sur, hade förväntat mig att kunna ha mina nya skridskor på lägret, han sa att de skulle bli klara på måndag så att vi kunde komma och hämta dem då, men nejnej! Typiskt, just nu är bästa tillfället att åka in dem oooch min dräkt är katastrof! Får inte tag i de tyger jag ska ha eftersom de flesta tygbutiker har sommarstängt och får inte tag på sömmerskan heller så det går inge vidare alls... Min HTC mobil har ÄNNU inte kommit. Har dessutom tappat bort mina nycklar, så kan inte lämna huset eller komma tillbaka in om ingen är hemma eller låsa upp min cykel. Jag vet jag klagar mycket, men my life sucks right now!



Kommentarer
Postat av: Mallan

Fin blogg!

2011-08-06 @ 23:17:57
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0