Orientera

Hej!

Dagen har vart ganska stressig idag! Har haft idrott (orientering med Becka ♥). Orientering är faktiskt ganska kul :) Fast är fortarande lika dålig på att läsa kartorna, jag bara springer någonstans och hoppas på det bästa... Som det oftast inte blir :S

Vad tycker du om att orientera?

Har jobbat idag och tjänat 140kr. Men tyvärr så hade de inga kontanter så kommer få pengarna senare... :|
Nu är jag iallafall med Emil och Emma. Snart ska jag börja dra mig hem.
Har väl inte så mycket annat att skriva, var på stan igår också, köpte 2 armband, 3 ringar och ett par jensleggins! Väldigt nöjd med gårdagens inköp. Imorgon blir det skoj med Felicia Hovryl.
Ha det bra ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ganska tråkigt egentligen... Föredrar mest bollsporter :)

2010-09-09 @ 20:59:46
URL: http://sofiebarasofie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0