Shoppat i V-rås

Hej hopp! Vart i V-rås och shoppat idag med Cassie...

När vi åkte tåg så köpte vi en vuxen biljett (Vuxen får ta med två barn, men man får även åka 3 st under 16 med vuxen biljett) Men då kom den dära sura tanten och ba: Ni är väl över sexton? Får jag se legetimation? Skolintyg? Pass? Men shiit man har ju inte med sig sånt när man bara ska åka tåg är du dum ihuvudet eller? Då sa hon att vi skulle köpa en ny biljett, men då försvarade några vuxna oss och så... Så vi behövde inte köpa ny biljett, men ändå det var ju något fel på henne iallafall, hon ställde skit mysko frågor och så, men snälla någon man ser ju att jag inte är över sexton...

aja, pallar inte lägga upp bilder på vad jag köpt, men kommer väl antagligen imorrn då! Stå ut så länge :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0