Brrr.... Glass!

Hej! Idag har vi vart i U-huset med skolan. Fick gå till olika stationer och prata om diskriminering och trakasseri m.m.

På rasten byggde jag Pella och Cassie en soffa utav fyrkantiga puffar :D
Vi slutade extra tidigt pågrund av U-huset, närmare sagt 13:00 och jag skulle klippa mig 14:00 Så jag, Pella och Cassie beslutade oss för att gå och köpa något litet att äta på ICA. Cassie köpte en chokladkaka, jag och Pella funderade över: Godis, läsk, glass, chip eller pommes. Det blev.........
BEN & JERRY'S... HALF BAKED (Pella ville ha choklad och jag vanilj så det blev hälften hälften) 46kr!
Eftersom vi åt den på troget så fick vi skaffa oss skedar på annat vis. Som att fråga i kiosken efter skedar
Pella - Skulle vi kunna få två plastskedar?
Mannen i kiosken - Okej? Inget annat?
Pella - Nej!
Fattar inte att vi käkade glass när det var så här kallt utomhus... Och det började med att vi bråkade om den och slutade med att vi inte ens åt upp halva...


Klipping blev inget speciellt, man ser knappt skillnad... Så jag tycker ingen bild behövs!

Ha det bra ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ofta man äter Ben&Jerry på stan x))) med plast skedar....

2010-10-09 @ 14:08:57
URL: http://sofiebarasofie,blogg,se
Postat av: Pella

hahah jag gillar bilden på ben o jerry och så jag som är jätteliten i bakgrunden xD<3

2010-10-09 @ 18:21:52
Kommentera inlägget här:

OBS! Läs detta innan du kommenterar! Om du frågar en fråga men inte lämnar någon blogg/mejl -adress så får du återvända hit för att läsa mitt svar till din kommentar.

Tänk på att jag alltid kan se din IP -adress!

Jag gör inga designer åt någon.



Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (Bara jag som kan se den sen)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0